BIWAK 10-12.10.2014

INFO - WYJAZD

 W najbliższy piątek 10.10.2014 spotykamy się o godzinie 17.50 przed budynkiem dworca PKS w Gdańsku Gł.
  • TERMIN: 10-12.10.2014
  • MIEJSCE: Kartuzy, szkoła
  • KOSZT: 35 zł + zabieramy LEGITYMACJĘ!
  • ZGODY: wzór zgody znajduje się w poście, każda z dziewczyn zabiera wypełnioną przez rodzica zgodę na wyjazd, jeśli nie bd jej miała to niestety, ale nie bd mogła pojechać na biwak
  • EKWIPUNEK: zabieramy ze sobą ekwipunek biwakowy + spódnicę/sukienkę + średniej wielkości słoik, uwzględniając warunki pogodowe +
  • Łaziki: kilka utworów na pendrive, które można będzie wykorzystać w przedstawieniu teatralnym (najlepiej jakieś spokojne, itp.) 
  • Włóczykije: ubrania + rekwizyty, które można wykorzystać jako stroje w przedstawieniu teatralnym
  • Traperki: ubrania + rekwizyty, które można wykorzystać jako stroje w przedstawieniu teatralnym    
  • Globtroterki: ubrania + rekwizyty, które można wykorzystać jako stroje w przedstawieniu teatralnym  
  • JEDZENIE: Na biwak, każdy zabiera ze sobą 1 chleb tostowy, ser, szynkę, jakieś warzywo (najlepiej pomidora), pasztet. :)
  • ZAKOŃCZENIE BIWAKU: zakończenie biwaku planowane jest na godz. 13.00 w niedzielę, przy harcówce
Bajera :*

OKRĘG POMORSKI ZHR

Karta uczestnika biwaku drużyny
...........................................................................................................................................................................................................................................................
(imię i nazwisko – wypełnić drukiem)

I. Informacje dla rodziców 
Organizator: 8 Gdańska Drużyna Harcerek ‘Tendo’ im. Jana Bytnara „Rudego”
Drużynowa:  pwd. Karolina Bajera, wędr. tel. 608114494
Czas trwania: 10 - 12.10.2014

Miejsce biwaku: Katolickie Gimnazjum i Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Kartuzach

II. Wniosek o skierowanie dziecka na biwak

1. Imię i nazwisko dziecka ............................................................................................
2. Data i miejsce urodzenia ...........................................................................................
PESEL                                                              












3. Adres zamieszkania ...................................................................................................
4. Oświadczenie Rodziców. Znana jest nam specyfika wychowania metodą zuchową / harcerską i wyrażamy zgodę na udział dziecka w zajęciach prowadzonych tą metodą. Wyrażamy zgodę na udział dziecka w biwaku.

................................................                             ..................................................... 
           (miejscowość i data)                                                                   (podpisy Rodziców )

III. Informacje  o stanie zdrowia dziecka

1.Czy dziecko jest na coś uczulone? TAK/NIE *
(jeśli tak, to na co) ………….........................................................................................
2. Czy dziecko ma chorobę lokomocyjną? TAK/NIE *
3. Czy dziecko nosi okulary, aparat ortodontyczny? *
4. Czy dziecko przyjmuje jakieś lekarstwa? TAK/NIE *
(jeśli tak, to jakie) ..........................................................................................................
5. Czy dziecko było chore w ciągu ostatnich dwóch tygodni? TAK/NIE *
(jeśli tak, to na co) .........................................................................................................
6. Dodatkowe uwagi na temat dziecka: .........................................................................
........................................................................................................................................
*  - właściwe podkreślić

…………………………………………….
                (podpis Rodzica / Opiekuna)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BIWAK JESIENNY

WYJAZD NA ZIMOWISKO

Lista na obóz stały