BIWAK 10-12.10.2014
INFO - WYJAZD
W najbliższy piątek 10.10.2014 spotykamy się o godzinie 17.50 przed budynkiem dworca PKS w Gdańsku Gł.
W najbliższy piątek 10.10.2014 spotykamy się o godzinie 17.50 przed budynkiem dworca PKS w Gdańsku Gł.
- TERMIN: 10-12.10.2014
- MIEJSCE: Kartuzy, szkoła
- KOSZT: 35 zł + zabieramy LEGITYMACJĘ!
- ZGODY: wzór zgody znajduje się w poście, każda z dziewczyn zabiera wypełnioną przez rodzica zgodę na wyjazd, jeśli nie bd jej miała to niestety, ale nie bd mogła pojechać na biwak
- EKWIPUNEK: zabieramy ze sobą ekwipunek biwakowy + spódnicę/sukienkę + średniej wielkości słoik, uwzględniając warunki pogodowe +
- Łaziki: kilka utworów na pendrive, które można będzie wykorzystać w przedstawieniu teatralnym (najlepiej jakieś spokojne, itp.)
- Włóczykije: ubrania + rekwizyty, które można wykorzystać jako stroje w przedstawieniu teatralnym
- Traperki: ubrania + rekwizyty, które można wykorzystać jako stroje w przedstawieniu teatralnym
- Globtroterki: ubrania + rekwizyty, które można wykorzystać jako stroje w przedstawieniu teatralnym
- JEDZENIE: Na biwak, każdy zabiera ze sobą 1 chleb tostowy, ser, szynkę, jakieś warzywo (najlepiej pomidora), pasztet. :)
- ZAKOŃCZENIE BIWAKU: zakończenie biwaku planowane jest na godz. 13.00 w niedzielę, przy harcówce
OKRĘG POMORSKI ZHR
Karta uczestnika biwaku drużyny
...........................................................................................................................................................................................................................................................
(imię i nazwisko – wypełnić drukiem)
I. Informacje dla rodziców
Organizator: 8 Gdańska Drużyna Harcerek ‘Tendo’ im. Jana
Bytnara „Rudego”
Drużynowa: pwd. Karolina Bajera, wędr. tel. 608114494
Czas
trwania: 10 - 12.10.2014
Miejsce biwaku: Katolickie Gimnazjum i Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Kartuzach
II. Wniosek o skierowanie dziecka na biwak
Miejsce biwaku: Katolickie Gimnazjum i Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Kartuzach
II. Wniosek o skierowanie dziecka na biwak
1. Imię i
nazwisko dziecka
............................................................................................
2. Data i miejsce urodzenia
...........................................................................................
PESEL
3. Adres zamieszkania
...................................................................................................
4. Oświadczenie Rodziców. Znana jest nam specyfika wychowania metodą zuchową / harcerską i
wyrażamy zgodę na udział dziecka w zajęciach prowadzonych tą metodą. Wyrażamy
zgodę na udział dziecka w biwaku.
................................................ .....................................................
(miejscowość i data)
(podpisy Rodziców )
III. Informacje o stanie zdrowia dziecka
1.Czy dziecko jest na coś
uczulone? TAK/NIE *
(jeśli tak, to na co)
………….........................................................................................
2. Czy dziecko ma chorobę
lokomocyjną? TAK/NIE *
3. Czy dziecko nosi okulary,
aparat ortodontyczny? *
4. Czy dziecko przyjmuje
jakieś lekarstwa? TAK/NIE *
(jeśli tak, to jakie)
..........................................................................................................
5. Czy dziecko było chore w
ciągu ostatnich dwóch tygodni? TAK/NIE *
(jeśli tak, to na co)
.........................................................................................................
6. Dodatkowe uwagi na temat
dziecka:
.........................................................................
........................................................................................................................................
* - właściwe podkreślić
…………………………………………….
(podpis Rodzica / Opiekuna)
Komentarze
Prześlij komentarz